London besök

Ett tag sedan jag skrev nu...
Helgen har varit fantastisk, närmare 10 000 besökare till mässan som jag skrev om i fredags.
De 2000 kort som vi tryckt upp tog slut första timmen andra dagen. Ett otroligt intresse för vår monter.
Ett perfekt tillfälle att nå människor som är som mest intresserade.
Hörde igår att de första bokningarna på boende i samband med Star Wars The Exhibition nu börjat trilla in för nästa sommar.
I morgon åker jag till London för att "suga ur" det sista innan den åker vidare till Bryssel.
Finns en hel del att tala om, framförallt Jedi Academin som finns i London och som jag vill ha även här.
Biljettsläppet förra veckan har uppmärksammats och biljetterna har börjat rulla.
Nästa vecka finns (de officiella) presentkorten till försäljning.
Tack för allt stöd och visat intresse som finns för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0