Nattmangling

Har just kommit tillbaka till hotellet efter att ha träffat några företag som visar intresse i att gå in med pengar i vårt museum. Mycket kul, hade definitivt inte hänt om inte vi hade haft Star Wars att visa upp som första utställning.
Läste just på Allehandas hemsida om att man talat med Elvy om investeringen som kommer att göras i huset samt hur underlaget varit för beslut i fullmäktige. Vad kan man säga, bra journalistik som vanligt...
När jag åkte Arlanda Express in till Stockholm idag satt jag bakom två män i medelåldern som talade om vår kommande Star Wars satsning. De var tydligen båda från Kalmar och de var helt "sålda" på att utställningen kommer till Sverige. Kul att det uppmärksammas i hela vårt land. Nu blir det lite sömn för min del innan morgondagens möten tar vid. Fokus i morgon ligger på att jag träffar de ansvariga för Astrid Lindgren utställningen och mottar kontraktet. För att inte media skall behöva krypa ur skinnet för att få reda på vad den kostar så skriver jag det här, 110 000:-
Kan det vara värt att skriva någon artikel om kanske?
Jag återkommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0