Star Wars

Har träffat en mängd människor idag på de möten som jag varit på i Stockholm och alla kommenterade vår kommande Star Wars utställning. De flesta av dem hade sett inslaget på lördagens Landet Runt och sedan gått in på vår hemsida för att få mer information. de påpekade också att det var trist att alla i örnsköldsvik verkar vara så negativa till utställningen. Så är det inte svarade jag dem, felet är bara att de är den lilla grupp som hörs och ses mest i media. Deras bild av Örnsköldsvik var att vi var riktiga "neggosar" bara för att de hittat artiklar i vår ortstidning. Som tur var så kunde jag övertyga dem om att Öviksborna är människor som satsar hårt på framtiden och som vill att kommunen skall utvecklas. Tur att man ibland kan rätta till sådana uppfattningar, undrar hur  många som man missar...

Ibland undrar jag om jag är helt dum i huvudet. Istället för att sätta mig på mitt kontor och "upprätthålla" verksamheten i 5 år tills jag slutar så drar jag igång det ena projektet efter det andra. Hade varit ett enklare sätt att leva + att min fru kanske fått se mig lite mer. Nu funkar jag tyvärr inte så utan kommer att fortsätta att hitta på den ena galna idén efter den andra i ytterligare drygt 4 år. Hoppas att ni står ut (och min fru med).
Vet inte om media missat att jag skrev priset på Astrid Lindgren utställningen så jag tar det igen i fet text så att man slipper ringa och fråga 110 000:- 
God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0