Stair Master

Såhär dagen efter kan man konstatera att själva eventet Stair Master i sig blev en succé. 40 tävlande och ett besöksaantal som låg närmare 400. Personligen blev det inget annat än ett stort fiasko. Lårkaka och utskämd, vad gör man inte för att visa att man inte är en som bryter löften. Jag lovade att ställa upp, vilket jag gjorde, men kan konstatera att det är otroligt mycket lättare att cykla downhill ute på berget (vilket jag faktiskt kan) än nedför en trapp.
Nåja, lätt haltande lär jag vara ett tag men det var det värt. Tack Moyo och alla andra som hjälpte till att göra Stair Wars till den succé som det blev. Förhoppningsvis fick vi några nya frekventa besökare denna dag.

Nu skall jag halta ner i köket och göra lite mat. Något annat har inte varit att tänka på idag eftersom jag knappt kan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0