Biljetter och Bryssel

Ett tags edan jag skrev eftersom jag varit på en välbehövlig semester. Har räknat ut att det inte kommer att bli så mycket av den varan i sommar så då är det lika bra att hamstra upp lite vila innan dess.
Biljetter säljs numera på Ticnet.se från och med idag måndag.
Naturligtvis så gäller redan sålda biljetter.
På onsdag åker jag till Bryssel för att vara med på öppningen av Star Wars The Exhibition där.
Förhoppningsvis har jag en hel del matnyttigt med mig hem därifrån som kan vara oss till stor hjälp inför öppningshelgen här.
Utställningen öppnas för allmänheten lördagen den 28 juni här i Örnsköldsvik men det kommer  att finnas möjlighet att köpa ett brgränsat antal biljetter  (100 st) till VIP-kvällen den 27 juni. Håll utkik efter detta på vår hemsida.
Sitter just nu och biter på naglarna och väntar på besked om vår EU-ansökan blivit beviljad eller inte.
I sådana fall kommer nya friska pengar in för att utveckla vår utställningsverksamhet till toppklass de kommande åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0